Odpovedal:
peter
|
Re: zubár - nárok na reklamáciu?
(číslo príspevku 47.035,
zo dňa 12.02.2005.
videné 552x)
ODPOVEDAŤ
/
Predchádzajúci príspevok
|
|
Text príspevku číslo 47035:
vo všeobecnosti sa dá reklamovať len to, čo svojou nekvalitnou prácou, alebo podaným materiálom, spôsobil výrobca (tu lekár).
Problémom v takomto prípade je však dokázať mu to. Lekár sa zväčša vyhovorí na nekvalitu zubu (genetika, strava, staroslivosť), za čo nemôže ručiť. Dokázať mu, že práve uloženie plomby, alebo jej nesprávny materiál bol príčinou jej vypadnutia je asi nemožné. Takže nám neostáva nič, len si nájsť lekára s dobrými referenciami...
Ktovie, ale keby to aj lekár uznal ako reklamáciu, či by sa dajakým spôsobom nevyvršoval na oprave reklamovaného zuba. V tejto súvislosti ma napadajú vtipy o zubároch, a tak sa môže stať, že zub môže opravovať minútu, ale aj hodinu...
|
|
|