Autor otázky: Peter
|
zle ošetrený zub
(číslo príspevku 206.773,
zo dňa 12.02.2010.
videné 225x)
ODPOVEDAŤ
|
|
Text príspevku číslo 206773:
Dobrý deň. Bol som u zubára, ktorý nemá zmluvu so zdravotnými poisťovňami, všetky zákroky si pacient hradí sám. Vymenil mi starú amalgámovú plombu, ktorú som mal vyše 10 rokov, za bielu, nakoľko bol pod starou údajne kaz. Po dvoch dňoch ma zub začal veľmi bolieť (akoby nerv) pri akomkoľvek tlaku hlavne v jednej časti zuba (nemôžem na tej strane vôbec jesť, bolestivé je to aj pri čistení zubov). Chcel by som sa spýtať, na základe akého zákona si môžem u zubára uplatniť reklamáciu jeho služieb. Na SOI aj na úrade pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou mi povedali že to nespadá pod ich kompetenciu a nevedia mi poradiť. Údajne by to mal mať na starosti VÚC ktorý lekárovi umožnil zriadiť si ambulanciu. Mňa však zaujíma len legislatívny predpis, v zmysle ktorého môžem službu reklamovať, aby som nemusel opakovane platiť. Ďakujem veľmi pekne za pomoc
|
|
|