Odpovedal: Monika
Re: Nedôsledný doktor
(číslo príspevku 111.447, zo dňa 13.10.2006. videné 655x)
ODPOVEDAŤ / Predchádzajúci príspevok
 

Text príspevku číslo 111447:
Môžete sa obrátiť na Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. Ak by ste sa sťažovali aj ako jednotlivec, prípad musia preskúmať a dať stanovisko....myslím že lekár ktorý vám povie že ste zdravá a následne sa dozviete že potrebujete opreráciu by mal byť určitým spôsobom postihnutý, či už sankciou, príp.iným postihom....Lekári sa síce sťažujú na slabé ohodnotenie, ale veľa z nich ani nemá potrebné vedomosti, aby túto zodpovednú a náročnú prácu vykonávali...viem, že zdravotný stav pacienta sa často mení a ťažko stanoviť diagnózu, ale v prípade že má lekár pochybnosti, treba sa račej poradiť s kolegom, prípadne poslať pacienta na dodatočné vyšetrenie....Nám osobne sa stal prípad, že matka spadla, boli sme v nemocnici na pohotovosti, RTG pozrel pohotovostný lekár, traumatológ a neurológ, každý ju aj vyšetril a zhodne tvrdili že je chrbtica len udretá. Asi o týždeň bola hospitalizovaná na neurológii, kde dostávala infúzie, dávali jej aj elektroliečbu a po 10 dńoch jeden ortopéd zistil že má zlomené 2 stavce...Takže takéto je naše zdravotníctvo. Česť lekárovi ktorý je naozaj odborník. Viem že aj lekári sú ľudia ktorí robia chyba, ale v zdravotníctve chyby nemajú čo robiť, tu naozaj platí 2x meraj a raz rež. Aj preto by mali znášať aj dôsledky, keď zle odhadnú pacientov stav alebo zle stanovia diagnózu...treba sa sťažovať,aj opitý šofér znáša dôsledy, aj pokladníčka v obchode, tak prečo nie lekár?