Autor otázky: zuzana
lekárska etika? - reklamácia u stomatológa
(číslo príspevku 102.827, zo dňa 11.07.2006. videné 213x)
ODPOVEDAŤ
 

Text príspevku číslo 102827:
Dobrý deň, chcem sa s Vami poradiť.Absolvovala som pred pol rokom preventívnu prehliadku u svojho stomatológa, no nedávno som mala pocit, že jeden zub asi nie je v poriadku. Zubár mi zub opravil s tým, že po otvorení zuba zistil v ňom naozaj kaz. Zákrok bol bolestivý, zub ma bolí už tri týždne a predtým skoro vobec.Chcela by som vedieť, či aj u zubára mám nárok na reklamáciu, pretože za opravu som zaplatila 1000.-sk.Už vminulosti sa mi viackrát stalo, že takúto čiastku som v ordinácii zaplatila za ošetrenie jedného zuba, lekár ho však neurobil dobre a kľudne si za to o týždeň dal znovu zaplatiť. Ako mám postupovať?Vážim si lekársku robotu,ale aj seba a svoju peňaženku. Ďakujem.