Odpovedal: EDUSAN - lekár
Re: Pichanie na srdci
(číslo príspevku 6.155, zo dňa 26.01.2002. videné 12324x)
ODPOVEDAŤ / Predchádzajúci príspevok
 

Text príspevku číslo 6155:
Milá Zuzka, sme radi, že ste našou stálou čitateľkou. Nevieme koľko máte rokov, ani ďalšie okolnosti, preto je táto odpoveď len orientačná. Príčinou pichania v oblasti srdca môže byť napríklad bolesť vyžarujúca z oblasti hrudnej chrbtice. Môžu to byť aj pocity pri nadmernom vyčerpaní alebo pri strese. Často aj pálenie záhy, napríklad po nesprávnej kombinácii jedál sa prejaví bolesťou v ľavej dolnej časti hrudníka. Samozrejme, že príčinou môžu byť aj ochorenia srdca alebo pľúc (angina pectoris, zápal pohrudnice a pod). Preto je správne, že sa chystáte na interné vyšetrenie. Predpokladáme, že ste neprekonali úraz, pretože napríklad aj zlomené rebro môže byť príčinou opisovaných ťažkostí. Budeme radi ak nám napíšete o svojom probléme aj s časovým odstupom.