Odpovedal: JG
Re: Sertralin ucinky
(číslo príspevku 257.001, zo dňa 27.11.2022. videné 32x)
ODPOVEDAŤ / Predchádzajúci príspevok
 

Text príspevku číslo 257001:
Pre Juraja : U vás je to jasné, všetky vaše terajšie ťažkosti spôsobil s vysokou pravdepodobnosťou covid, Čo sa týka pískania /tinnitus/ dosť ťažko sa lieči, znepríjemňuje život, ale nestrácajte nádej, na to sa neumiera, uvidíte po MR. Skúste nuečo alternatívne, napr, čaj z ginko biloba. Pre Maja : Máte pravdu, tieto psychické /a nielen tie/ poruchy sa objavujú najmä na jeseň. Namiesto už spomínaných AD, ktoré netolerujete, skúste preklenúť toto kritické obdobie lexaurinom, alebo lepšie xanaxom. Budete sa lepšie cítiť, Prekonzultujte to s vaším lekárom. A na záver moja skúsenosť: najlepšie je, keď si človek pomôže sám, lebo podstatou celej psychoterapie je autosugescia, ktorá naozaj funguje, nepoddať sa, povedať si, že všetko je len v mojej hlave.