Odpovedal: JA
Re: Podozrivý postup zubára
(číslo príspevku 243.195, zo dňa 12.01.2014. videné 201x)
ODPOVEDAŤ / Predchádzajúci príspevok
 

Text príspevku číslo 243195:
Tiež so reklamovala plombu, po polroku mi vypadla, nuž ale on tvrdil že je to kaz, sestrička mala v papieroch bordel, alebo tak boli dohodnutí. Tak som znovu musela za plombu zaplatiť a to už nepíšem o ďalších úkonoch. U nás nemáme zubárov, šancu zmeniť nemám, niektorí šli do dôchodku, noví neprichádzajú. Bohužiaľ zo zdravotníctva a u zubárov je to zvlášť viditeľné sa stáva biznis, udržať si pacientov povinnými preventívnymi prehliadkami, môže vám zuby aj zničiť, len aby potom urobil taký zákrok, ktorý mu prinesie viacej peňazí. Potrebujú čo najviac vyinkasovať od poisťovní aj pacienta. Prístup? Ako na bežiacom páse, ak nezaplatím za prednostné ošetrenie,(aj keď za objednanie prvý raz si vyinkasoval 10€ ale na to asi zabudol)) tak si tám musím pol dňa odsedieť a to mi raz vymieňal iba vložku pri liečení zuba, trvalo to asi 2 minúty. Vnútri som mu to pekne vytmavila, či je to správny postup, správna organizácia, kvôli 2-3 min.čakať 2-3 hodiny. Správne ste to vystihli, pacient u lekárov a pridám, nielen zubných už je a bude EURO, aj keď česť výnimkám, sú ešte aj slušní a dobrí lekári, zopár ich mám.